Thule Audio Spirit IA350B Integrated Amp and Space DVA250B DVD/CD Player

Thule Audio Spirit IA350B Integrated Amp and Space DVA250B DVD/CD Player
alaScore -1

2 Tests

Dez 2024

Wir haben 2 Testberichte aus internationalen Quellen analysiert. Das durchschnittliche Testberichtdatum ist der 15.08.2007. Wir haben diese Testberichte mit 217862 Testberichten über Receiver und Verstärker verglichen. Letztes Update: 27.12.2024.

Bewertungsanalyse

(Basierend auf 2 Bewertungen)

2 Testberichte

Haftungsausschluss:

Unten ist eine Liste der Bewertungen für diesen oder ähnliche Produkten. Wenn Sie glauben, dass diese Gruppierung falsch ist klicken Sie bitte hier, um das zu melden.
Lesen Sie mehr auf unserer FAQ-Seite.
Zeige 1 - 2 von 2 Testberichte anzeigen: aus Deutschland | in anderen Sprachen

Expertenbewertung von : Sally Reynolds (avguide.com)

Thule Audio Spirit IA350B Integrated Amplifier and Space DVA250B DVD/CD Player

 

In the past two decades, a slow evolution has taken place in audio, as top-notch designers come more and more to understand the nature of the beasts they are working with. Today it is not hard to put together a system that is clean and musical, and...

Nov 2008

Expertenbewertung von : Sallie Reynolds (avguide.com)

Thule Audio Spirit IA350B Integrated Amp and Space DVA250B DVD/CD Player

 

This is not entirely the system I might buy for pure listening pleasure, although I love its sound. Buying for pleasure, I might opt for a pinch more sweetness (forgiving of bad digital recordings). A point that brings me to the present items-the...

So how will you choose this clean, solid stuff? Well, by listening first, and thinking about your druthers. If you have good, clean speakers and you like sound that is clear, yet rich in depth and dynamics, and possesses great midrange magic, I wager...

Mai 2006

Preisvergleich für Thule Audio Spirit IA350B Integrated Amp and Space DVA250B DVD/CD Player

No prices for this product

Top 5 Receiver und Verstärker

Ähnliche Receiver und Verstärker

  • Dieselbe
    Marke