Lenco BT-120

Lenco BT-120
alaAverage 3.3

4 Tests

Feb 2025

  • Negativ

alaTest hat 4 Testberichte und Kundenbewertungen für Lenco BT-120 zusammengefasst und analysiert. Im Durchschnitt wurde das Produkt mit 3.3/5 bewertet, verglichen mit einer durchschnittlichen Bewertung von 4.3/5 für andere Produkte. Den Klang bewerten die Testern positiv.

Klang

Im Durchschnitt haben Anwender dieses Produkt mit 65/100 bewertet.

Bewertungsanalyse

(Basierend auf 4 Bewertungen)

Meinungen  

4 Bewertung(en)

Testberichte Meinungen

Haftungsausschluss:

Unten ist eine Liste der Bewertungen für diesen oder ähnliche Produkten. Wenn Sie glauben, dass diese Gruppierung falsch ist klicken Sie bitte hier, um das zu melden.
Lesen Sie mehr auf unserer FAQ-Seite.
Zeige 1 - 4 von 4 Testberichte anzeigen: aus Deutschland | in anderen Sprachen

Kundenmeinung (richersounds.com)

Great service.

 

Great service. Ordered and delivered the next day. Bought as a gift so I don't know the quality yet but have high expectations.

Dez 2021

Kundenmeinung (richersounds.com)

Oops - defective!

 

Sorry but it had variable speed so was no good, although the sound quality did seem excellent. However no quibbles from Richer Sounds who straightaway offered a full refund or exchange, which is what I chose.

Nov 2021

Kundenmeinung (richersounds.com)

Really poor , very shoddy

 

I bought this in August as a present for my wife. Took it home and it connected to bluetooth straight away, fantastic i thought however 30 minutes later it dropped out never to reconnect again despite trying it on 4 different bluetooth speakers....

Sep 2021

Kundenmeinung (richersounds.com)

lencolbt 120

 

as i have got an old system ,icould not get it to work irang richer sounds in broomhill sheffield and the guy i soke to said he would call in on his way home from work t. this he did at the the time he said and in 10 minutes he had it working thanks...

Jun 2021

Preisvergleich für Lenco BT-120

No prices for this product

Ähnliche Lautsprecher / Boxen

  • Dieselbe
    Marke